A budapesti divathéttel van tele a nemzetközi sajtó

HFDA/The Full Dog
Promóció

A divatfővárosok hangulatát idézte meg a Várkert Bazárban megrendezett Budapest Central European Fashion Week, ahol 2019-es tavaszi-nyári kollekcióját mutatta be közel 40 hazai és nemzetközi tervező, valamint fiatal, feltörekvő tehetség.

A szervezők egyik fő célkitűzése a nemzetközi vérkeringésbe való bekapcsolódás volt, ennek egyik első lépéseként a Magyar Divat és Design Ügynökség három évre szóló stratégiai megállapodást kötött a Camera Nazionale della Moda Italiana-val, az olasz divatkamarával.

Az intézmények összefogása alapján elkezdődött a tervezők mentorálása, melyben a szakmai kritériumrendszer alapján a következő márkák kerültek kiválasztásra: Abodi, Je Suis Belle, Celeni, Artista, Dora Zsigmond, Cukovy, Tomcsany, Elysian.

Az izgalmasabbnál izgalmasabb bemutatók mellett, a Budapest Central European Fashion Week adott helyet, a Fashion & Technology kerekasztalbeszélgetésnek is, melynek fő témája a fenntarthatóság mellett az anyaghasználat jövője és a divatiparban megjelenő technológiai innovációk voltak.

A hírességek közül elfogadta a meghívást az ismert influencer, Bryanboy, az Orange is The New Black egyik főszereplője, Dascha Polanco illetve a modellként és Dj-ként is tevékenykedő Sita Abellan.

A szervező csapat reményei szerint, a jövőben még több budapesti helyszínt bekapcsolhatnak majd a Budapest Central European Fashion Week programsorozatába.

Az előző évekhez hasonlóan a divathét fő szponzora a Mercedes-Benz volt.

A divathétről készült kedvenc képeinket itt nézheted meg:

Nézd meg a galériánkat - 15 kép

Forrás: HFDA/The Full Dog

Tématámogatás. Készült a Magyar Divat és Design Ügynökség és a Magyar Turisztikai Ügynökség támogatásával.