Ismét Julia Roberts-szel forgatott a Calzedonia

Promóció

Végre itt az előző rész könnyed, humoros folytatása.

A Calzedonia büszkén mutatja be a Julia Roberts főszereplésével készült új, harmadik reklámfilmjét. Az előző reklám végén egy üzletből kilépve, táskákkal a kezében láthattuk a színésznőt – Julia most visszatér a helyszínre és boldogan, kényelmesen böngészi az új kollekciót.

Az Argó-akció Oscar-díjas producere, Grant Heslov által rendezett, Los Angeles-ben forgatott szpot, amely a márka legutóbbi reklámjának folytatása, megerősíti Julia Roberts kapcsolatát a Calzedoniával. Az új reklámfilm ismét a könnyed és humoros történetmesélésre épül, valamint minden nő kötelező kiegészítőire, a harisnyák visszatérésére összpontosít.

Julia Roberts valóban a Calzedonia hamisítatlan márkanagykövete. Időtlen ikon, világszerte elismert, varázslatos vonzereje generációkon ível át. Tökéletes megtestesítője azoknak az értékeknek és annak a szellemiségnek, amelyet minden nő a márkához társít: ez a stílus, a pozitívitás és az energia.

A Calzedonia kiemelkedő figyelmet fordít a részletekre, divatos kollekciói pedig minden nő számára kötelező darabbá teszik a harisnyát, szezonról szezonra, valamint lehetővé válik számukra, hogy kompromisszum és a minőség feláldozása nélkül követhessék a legújabb trendeket.

A Calzedonia a végső célállomás, ahol minden nő örömet szerezhet magának és megünnepelheti nőiességét, miközben olyan ruhadarabokat vásárolhat, amelyekre örökké számíthat.

A Calzedonia 1986-ban, Olaszországban, Veronában született – kollekciói az egész család számára kínálnak divatos darabokat, kombinálva a minőséget a stílussal – mindezt megfizethető áron. 2017-ben a márka belépett az amerikai és a kínai piacra, a jelentős növekedés és az izgatottság pillanata volt ez, amelyet ez az új reklám csak tovább fokozott, a Calzedonia divatos harisnyáira összpontosítva.