Meglepő! A magyar pasik teljesen kiakadtak a női nemi szervektől

Promóció

Nehéz elhinni, hogy milyen reakciókat váltott ki egy friss kampány a magyar pasikból. Azt még kevésbé értjük, hogy hol vannak ilyenkor a csajok.

„A világ legbetegebb reklámja!”

„Megnéztem. Soha többé nem lesz ugyanaz az életem.”

„Mi van, ha ezt egy gyerek is látja?”

„Szerintem ezt a reklámot hamarosan betiltják.”

A fenti kommentek alapján arra lehet számítani, hogy most tényleg valami nagyon durva következik. De ki kell ábrándítsunk mindenkit, ebben a sztoriban nem maga a reklámsorozat, hanem annak utóélete a cifra. Nincs ugyanis szó másról, mint egy női intimhigiéniás termékcsalád kedvesen animált reklámjáról, amiben elfordított szájak (vagyis puncik, húúú) hívják fel a nők figyelmét arra, hogy a fertőzések helytelen kezelése milyen veszélyeket rejt magában.

Mi lehet a baj?

Ezek a reklámok kizárólag online felületeken érhetők el, nincs bennük erőszak, a kommentelők mégis a tévé előtt vacsorázó gyerekeket félti tőlük (tévé előtt vacsorázni egyébként nem szép dolog). Nőknek készültek, mégis szinte csak a tizenöt perc hírnévre vágyó pasik formálnak véleményt róluk. Fontos témára hívják fel a csajok figyelmét, mégis mindenki csak a kivitelezés módján akad fenn. Ezek a reklámok számos embernél kiverik a biztosítékot, miközben a többség szó nélkül hagyja a körömgombás, a prosztatás vagy a vérző fogínyes szpotokat, a nőket félmeztelenül mutató reklámokat és az úton-útfélen falra firkált férfi nemi szerveket.

Szegény magyar férfiak

Csak találgatni lehet, hogy vajon miért vannak ennyire felháborodva a pasik. Talán a puncik miatt? Eddig úgy tudtuk, hogy azt a legtöbbjük kifejezetten szereti. Vagy azért, mert egészségügyi témáról van szó? Dehát arról tudnia kell minden nőnek, hogy a hüvelyfertőzést az esetek felében nem gomba, hanem különböző baktériumok vagy vírusok okozzák, így csak gomba elleni készítményeket használni komoly félrekezeléshez vezethet. Vagy esetleg amiatt háborog „az erősebb nem”, mert végre nekünk, nőknek is készült egy vagány, szókimondó reklám, ami egy újabb tégla lehet a feminizmus várának falában?

Hol vannak a női hangok?

Azt különösen nehéz megérteni, hogy a Csacsogó Vaginák kampánya kapcsán hol bujkálnak a női hangok. Mi, csajok miért nem merünk megszólalni, miközben a reklám nekünk készült? Talán még mindig kizártnak érezzük, hogy a saját nemi szervünk kapcsán beszélni merjünk? Kínos a téma? Létezhet az, hogy 2017-ben Magyarországon – amennyiben nem szexuális kontextusba helyezzük – még mindig tabu a punci?

Egy biztos: rég született olyan magyar reklám, amelynek az utóélete ennyi kérdést vetett volna fel. A pontos válaszokat persze homály fedi, de jó lenne, ha a következő hasonló kampánynál nem a nézettségre hajtó (kamu)felháborodós videókat, hanem az eredeti, fontos üzenetet hordozó kisfilmeket néznék meg többen!

Te mit szólsz a kampányhoz? Téged is meglepnek a reakciók? Ha igen, akkor hallasd a hangodat a témában, és ne hagyd, hogy a férfiak véleménye legyenek többségben egy ennyire csajos témában!