Wow! Egy retrusálás nélküli kampány, ami ennél emberibb már nem is lehetne!
Túltolt retus nélkül is lehet vevőket csalogatni!
A brandek nagy része a tökéletességre törekszik, ami első körben a legnagyobb nevek becserkészéséről, illetve a gondos Photoshop-használatról szól. A magazinok reklámokra szánt oldalait pedig szépen fel is töltik ezek a művészien megalkotott fotók, és így megy ez tovább és tovább.
Ám az éremnek van egy másik, piacbarát és emberi oldala is: a szemet gyönyörködtető "tökéletlenség". A mindenféle retus és kilónyi sminktől mentes fotók sorozata:
Pár évvel ezelőtt már nem egy amerikai márkának volt baja abból, hogy darabjaikat kimondottan "tökéletes" embereknek szánták, és ezt nem is szégyellték hangoztatni. Egy átlag amerikai polgár viszont nem éppen felel meg azokba a keretekbe, amelyeket a divatipar moguljai szabtak nekik. A tömegek felháborodását kisebb "arcvisszavétel" és pár gazdaságilag rosszul sikerült év követte. Magyarán a visszafogott, emberi irányvonal hosszútávon sokkal jövedelmezőbb lehet, valahogy így gondolhatta ezt az American Eagle is.
A világ 25 legjobb fotója, ami photoshop nélkül készült