A fotók, amikről most mindenki beszél! Bátran vállalják striáikat a modellek az ASOS új fürdőruhakampányában – FOTÓK

Kálmán Zsófi

Több ilyen reklámot!

Hatalmas botrányt keltett, mikor közel egy éve a Victoria Secret's egyik volt munkatársa kitálalt a márka bizarr Photoshop-titkaival kapcsolatban. A történet lényege mégsem az volt, hogy elég a retusból, csalás ide vagy oda, a beszámoló rávilágított arra, hogy ezek az bizarr utómunkák igenis szükségesek. A vásárlók tökéletes testeket akarnak látni a fotókon, nem pedig a természet adta valóságot.

Nos, most ez az állítás megdőlni látszik!

A napokban hatalmasat robbant az interneten az ASOS új kampánya, amelyben a fürdőruhás modellek retusálás nélkül láthatóak. A cég ezzel a testpozitív kampánnyal most jó pár új vásárlót szerzett magának, az embereknek ugyanis bejön, hogy végre valódi női testek köszönnek vissza a fotókon, nem pedig irreálisan tökéletes modellek.

És ha nincs retus, akkor maradnak az olyan bőrhibák, mint a striák, hegek és anyajegyek, amelyek miatt oly sok nő szorong és szégyelli a testét, s elveszíti minden magabiztosságát, amikor bikinire kell vetkőzni a strandon.

Olvasd el ezt is!
Túl fiatal vagyok ahhoz, hogy seprűvénáim legyenek – vagy mégsem?

Pedig senki sem tökéletes, de az ASOS most bizonyította, hogy a tökéletlenség mennyire gyönyörű és szexis.

Te is több ilyen reklámot szeretnél látni?

Nézd meg a galériánkat - 8 kép
Nézd meg az ASOS retusmentes kampányát!

Egy olyan világban, ahol gyakorlatilag sosem látunk viszont a reklámokban valódi embereket, igazán üdítő ez a látvány, nem?