Horoszkóp
Sztárok

Barabás Henriett új-zélandi útinaplója

A nap cikke

4 csillagjegy, aki hatalmas pénzesőre számíthat május előtt: igazi vagyonra tesznek szert!

A májusi eső aranyat ér – tartja a mondás, ami idén májusban új értelmet nyer egyes csillagjegyek számára.

Életmód

5 tipp a helyiektől, hogy a legjobb élményeket szerezd Horvátországban 2024-ben

A hónap akciója: a legjobb ránctalanító krém

Hollywood fénykorát idézi a CCC legújabb kapszulakollekciója - a főszerepben Marilyn Monroe és Gino Rossi

Táplál, feszesít, regenerál: ebben rejlik a fátyolmaszk szuperereje

Promóciók

Ismerd meg a Nothing Phone (2a) sokoldalú, világító hátlapját!

Egy szelet Olaszország a GOBUDA Mall-ban

A Hotel Divinus***** Superior Debrecen zöld szívében, a mindenki által kedvelt Nagyerdőn várja a kikapcsolódni vágyókat.

Promóciók

Ha te is imádod a csillogást, akkor ezt látnod kell!

Olvasd el!

Napi horoszkóp április 17.: a Rákoknak érdemes önmagukra is időt szánniuk, a Szüzeket váratlan anyagi teher frusztrálja

A hét közepe is tartogat bőséggel izgalmakat, érdemes tehát elolvasnod a horoszkópodat!

5 dolog, ami drasztikusan felgyorsítja az anyagcserét 40 felett

40 éves kor után természetes, hogy lassul az anyagcsere, azonban vannak módszerek, amelyekkel tudsz ezen segíteni!

Olvasd el!

Ő III. Károly király magyar rokona, Tibor, akit az uralkodó rendszeresen meglátogat Zalánpatakon

A brit uralkodó mindig olyan jól érezte magát magyar rokona otthonában, hogy azóta vett is magának egy birtokot a romániai Zalánpatakon.

10 híres leszbikus nő, aki nem kevés férfival is randizott

Vannak olyan híres nők, akik pár leszbikusnak vallják, mégis sokszor randiztak életük során pasikkal is...

Olvasd el!

Diana hercegné imádta Budapestet: pálinkát ivott és felszállt a 2-es villamosra is!

Immár 34 éve annak, hogy Diana és Károly Budapesten jártak.

Nézz bele Barabás Henriett útinaplójába! Meseszép helyeken járt!

Ahogyan azt első live videónkban is hallhattad, Henriett új tájak és zöld területek felfedezésével tölti minden szabadidejét. Szerencsére kalandor vágyait a modellkedésnek köszönhetően összekötheti munkájával is.

Bakancslistáján folyamatosan pipálja ki különböző kontinensek természeti csodáit, legutóbb például Amerikában, Ausztráliában, Balin és Kínában járt.

A 2017-es évet igazi felfedezőként kezdte, ugyanis először próbáltuk ki az új-zélandi piacot, amit abszolút nem bántunk meg. Amellett, hogy Heni szinte minden nap dolgozott, lehetősége nyílt rengeteg képeslap minőségű fotóval is megajándékozni minket. A mai napon betekinthetsz Heni legújabb kalandjainak izgalmas történetébe:

“Nem gondoltam volna, de ezt a helyet is kipipálhatom a listámról: Új-Zéland. Elképesztően csodás 6 hetet töltöttem ebben a gyönyörű országban. Őszintén, az elején picit tartottam tőle, életem leghosszabb repűlőútja volt. Mivel elsősorban munka miatt mentem ki és nem ismertem még az ottani piacot, nem tudtam mire számitsak, mennyi munka lesz, megéri-e az egész. De megérte. Nagyon is!"

Kép

"Az ügynökség egyik jó barátjánál laktam, imádtam Kerryt és családját, külön kis házam volt az ő házuk mellett, saját gym, kert, medence… Álom. A hely neve Mount Eden volt. Auckland volt a bázis, egy ottani ügynökség képviselt. Magát Aucklandet szerettem, de alig vártam, hogy felfedezzem azt a sok csodás helyet, amiről annyit olvastam, hallottam."

"Szerencsémre sok munkám volt: divatanyagok, kampányok, lookbookok, kevés a nemzetközi modell, tehát ha valaki “arra téved” akkor sok lehetőség van modellkedésre. Úgy alakult, hogy tökéletesen össze tudtam hangolni a munkát és a nyaralást"

"Már az elején tudtam, addig nem szeretnék elmenni, amíg nem láttam Hobbitfalvát és Queenstownt. Az egyik szabad hétvégémen le is bookoltam egy egy napos túrát. Hobbiton, Rotorua, Waitomo barlang.

Ebben a 6 hétben, amíg kint voltam (január-február) meleg volt, de viszonylag esős. Ezen a napon az esőt pont megúsztuk és bár a felhőket nem, még így is felejthetetlen volt a nap. Nem vagyok hatalmas A Gyűrük Ura fan, de ezt nem hagyhattam ki. Az egész egy máig működö családi farmon terül el, napi szinten gondoznak mindent, ami meg is látszik. Én kisebb területre számitottam és arra, hogy sokkal művibb az egész, de tévedtem. Nem is lehetett volna valóságosabb.

Őszintén szólva erről az egész új-zélandi útról nehéz írnom, mert még elmondani sem tudom…sokszor, ha esetleg raktam ki képet, például Instagramra, azt cím nélkül tettem, mert egyszerűen semmi sem volt elég kifejező…Most is ez a helyzet, inkább hagyom, hogy majd a képek beszéljenek helyettem"

Kép

"Hobbiton után Rotorua következett. Már messziről érezhető ha közeledsz…a szag záptojásra emlékeztet, viszont tele van csodás gejzírekkel, hőforrásokkal, kitörések utójelenségeivel"

"Következő és egyben utolsó állomása a túrának a Waitomo barlang volt. A barlangban csónakba szálltunk és csöndben csodáltuk a szentjánosbogarakat. Olyan volt, mintha a csillagos eget bámultuk volna. A szentjánosbogarak nagyon érzékenyek a hangokra és a fényre, így képeket bent nem csinálhattunk és csöndben kellett lennünk. Egyébként is eláll a szavad a barlanban…Ez nem az én fotóm, de kiraktam egyet, csak hogy legyen elképzelésed arról, hogyan is nézett ki valójában:"

"A túra után még volt körülbelül két hetem. Tudtam, hogy lesznek még munkák, így már akkor megkértem az ügynökséget, hogy bookoljanak ki az utolsó hetemen, mert lemennék a déli szigetre búcsuzóul.

Első állomás a déli szigeten Christchurch volt. Egy kis városka gyönyörű adottságokkal a környéken. Szerencsére volt is egy ismerős, aki pont nem messze a várostól dolgozott, úgyhogy lett egy barát is az út kis részére, akivel túráztunk, városnéztünk, egy eldugott kis partra is lejutottunk. Ami még csodás volt, az a szállásom, és a házigazdák. Egy bed and breakfast szálláson voltam, Sherryn és a férje mindketten kitettek magukért, a reggelik…a kilátás…nem nagyon lehet leírni ezt sem"

"Csak 2 napot voltam Christchurchben és mellette, Akaroán, a következő város Queenstown volt. Queenstown LEÍRHATATLAN és ELMESÉLHETETLEN…

Egyik munkámon megemlítettem, hogy megyek, így egy szuper tippet is kaptam szállás terén: egy öko hotelt a tó partján. Az egész hely annyira…én voltam! Aki ismer tudja, hogy értem. Megérkeztem, besétáltam a centrumba, ami egy 40 perces séta volt, a tó menti festői hegyek látványának kiséretében. Mintha egy festményt bámultam volna. Azt megemlíteném, hogy a táj meg is siratott.

A szállásra érve lepakoltam és beültem az étterembe. Nem vagyok az a nagyon sűrűn elérzékenyülős fajta, de ez még nekem is sok volt. Egyszerűen nem hittem el, hogy itt vagyok... Elsírtam magam. Majd kaptam egy, a menün nem feltüntetett vegán melegszendvicset, életem legfinomabb melegszendvicsét. Azt a lelket melengető fajtát."

Kép

"Nagyon reméltem, hogy az idő ugyanolyan tökéletes lesz mint eddig. Fent északon sokat esett, hirtelen a semmiből. Azért is reméltem, mert lefoglaltam egy újabb túrát. Milford Soundba. MESETÁJ!

Kisrepülő, túra a természetben, majd hajókázás és visszarepülés Queenstownba. Az idő nem is lehetett volna jobb. Korán reggel felszedtek a szállásról és irány a reptér. Mi a jó dolog abban ha egyedül utazik az ember? Ő ülhet a pilóta mellett! Egy 8 személyes kisgéppel mentünk, mindenki párban jött. Én nem. Így én kaptam az első ülést. A kicsivel kevesebb mint egy órás repülőút…Fjordokon, havas hegyeken át, sokszor mintha minden karnyújtásnyira lett volna a gépből."

"Milford Soundban leszálltunk, innen kisbusszal a kikötőbe mentünk, majd elöszőr kishajóval a séta kezdőpontjára. Egy hatalmas vízesés és kristálytiszta folyó volt a cél. 3 órás a menet oda, két és fél vissza. Az a levegő, azok a színek…

Majd következett a nagyobb hajóút, fókákkal, érintetlen hegyről lezúduló kristálytiszta vízesésekkel, hatalmas havas vagy éppen zölddel benött hegyekkel…Az egésznek hagynod kell időt…amíg a szemed, agyad feldolgozza minden túlzás nélkül. Nem is kívánhattam volna szuperebb utolsó hetet."

Kép

"Tudom, hogy nagyon sok mindent kihagytam, nem is tudnám már minden részletében átadni ezt az utat. Hálás vagyok, hogy eljuthattam ide is. És mint már mondtam, inkább hagyom, hogy a galéria képei beszéljenek helyettem:"

Galéria / 39 kép

Barabás Henriett új-zélandi útinaplója

Megnézem a galériát

További meseszép fotókért és új kalandokért kövesd Henit Instagramon is: @henibara!

Hogy tetszett a cikk?

A hónap akciója: a legjobb ránctalanító krém

Táplál, feszesít, regenerál: ebben rejlik a fátyolmaszk szuperereje

Promóciók

Ismerd meg a Nothing Phone (2a) sokoldalú, világító hátlapját!

Egy szelet Olaszország a GOBUDA Mall-ban

Promóciók

Ha te is imádod a csillogást, akkor ezt látnod kell!

Kép

Napi horoszkóp április 18.: az Ikreknek nagyszabású terveik vannak, a Szüzeknek érdemes a saját érdekeikért kiállniuk

A hét második felében is izgalmak várnak az egyes csillagjegyekre, érdemes tehát, hogy mit üzennek a csillagok!

A TikTok népszerű sziámi ikrei tabuk nélkül beszéltek a nemi életükről és a halálról: csak az egyikük randizik

Carmen Andrade és Lupita Andrade számtalan kérdést kaptak az évek során arról, hogyan telnek a napjaik és persze a magánéletükről. Ők pedig nem féltek megválaszolni ezeket!

Rossz dolgok történnek veled? 6 jel, hogy valaki elátkozott téged

Sokszor csak azt hisszük, hogy pusztán balszerencsések vagyunk, pedig könnyen lehet, hogy egy ártó személynek "köszönhetjük" mindezt. Íme a jelek!

A rák 4 korai jele, amit sokan nem ismernek: az ujjak és a tenyér változása is figyelmeztető tünet

Összegyűjtöttük a rák korai jeleit, amelyekre sokkal jobban oda kéne figyelnünk, mint eddig.

10 meglepő NASA-találmány, ami a mindennapi életünk részévé vált

Morzsaporszívó, babatápszer, láthatatlan fogszabályzó - a NASA nagyobb hatással van mindennapi éltünkre, mint gondolnánk.

Hivatalos: Őt tartják jelen pillanatban a legutálatosabb hírességnek a világon - több mint százezer szavazat érkezett!

Íme 2024 legutáltabb sztárjainak listája, több mint százezer szavazat! Egy-két neven még mi is meglepődtünk...