A nap cikke

3 ütős gyalogló edzésterv azoknak, akik utálnak futni

Most mindenki azon pörög, hogy nyárra elérje a bikinialakot, de mi van akkor, ha konditerembe nem szeretsz járni, és a futás is kikészít?

Még több olvasnivaló

3 ütős gyalogló edzésterv azoknak, akik utálnak futni

Beyoncé hihetetlen dolgot tett a koncertje közben, a rajongók pedig nem jutnak szóhoz

A férfiak csak 6 percig képesek figyelni, amikor a barátnőjük beszél – És még 5 meglepő pszichológiai tény, amit tudnod kell

6 sokkoló titok a hotelszobákról, amit eddig még csak nem is sejtettél

Gondoltad volna? Ez a 7 dolog minden pasi fejében megfordul a kapcsolat első hónapja alatt

Ritka pillanat: végre láthatjuk Jason Statham és Rosie Huntington-Whiteley kisfiát

Ezért nem Harry lesz Vilmosék harmadik gyerekének keresztapja

5 csillagjegy, aki mindig a házikedvencét választja a barátai helyett

Dakota Johnson bomba formába hozta magát A sötét 50 árnyalatára - íme, az edzésterve!

Dakota Johnson bomba formába hozta magát A sötét 50 árnyalatára - íme, az edzésterve!
Barbi Barbi
Facebook
Viber
Twitter
Google+
Pinterest
Előfizetek
Dakota Johnsonnak nem egy olyan jelenete volt A sötét ötven árnyalatában, ahol bizony nem viselt túl sok ruhadarabot. A színésznő szuperjól nézett ki a forgatáson: ő ezeket a gyakorlatokat végezte!

Dakota szerencsés alkat, mert genetikailag nádszálkarcsú, a feszes testet azonban nem adják ingyen. Hiába a vékonyság, a tónusos izmokért bizony neki is edzenie kellett A sötét ötven árnyalata forgatására. Ebben pedig a hollywoodi sztáredző, Ramona Braganza segítette, aki arra törekedett, hogy egy hatékony és gyorsan végezhető edzéstervet állítson össze az elfoglalt filmcsillagnak.

Kép

"Ezek az ugrálós feladatok serkentik az anyagcserét, növelik a zsírégetést, és tónusossá teszik a lábat."

A következő 3 gyakorlatot a forgatás előtt Dakota többször is végezte egy nap, és te is megteheted: semmiféle eszköz nem kell hozzá, csak egy kis hely és némi kitartás. Melegíts be otthon 5-6 percben, majd jöhet egy 10-15 perces edzés a következő feladatokkal!

1. Guggolásból felugrás

Helyezkedj el vállszélességű terpeszben, a térdeket hajlítsd be 45 fokig, a karok nyújtva legyenek magad mögött. Ugorj egy nagyot felfelé, a lábakat és a karokat nyújtsd ki. Próbálj magasra ugrani, mintha valamit el szeretnél érni, közben a tekinteted legyen szemmagasságban.

Óvatosan érkezz vissza a talajra: végezz el 10 ilyen ugrást, pihenj egy fél percet, és még kétszer ismételd meg a szettet.

Kép
forrás: Popsugar.com

2. Váltott lábas kitörés

Itt a kiindulópont egy kitörés, ahol a lábak 90 fokos szöget zárnak be a talajjal. Lendületből ugorj fel, és válts lábat, kerüljön most a másik láb előre, a 90 fokos szög ismét maradjon meg.

12 váltott lábas ugrás után pihenj pár másodpercet, és végezd el még kétszer a sorozatot. Ugrás közben figyelj az egyensúlyodra, és arra, hogy finoman végezd a mozdulatokat, hogy ne sérüljön meg a térd.

Kép
forrás: Popsugar.com

3. Ugorj!

Biztosan van otthon egy torna vagy jógamatracod: terítsd ki hosszában, állj a jobb oldalára egész kis terpeszben, vegyél lendületet, és zárt lábakkal ugorj a túloldalra, majd vissza. 10 oda-vissza ugrás után pihenj pár másodpercet, és jöhet még két sorozat!

Kép
forrás: Popsugar.com

Ezek a gyakorlatok amellett, hogy alaposan megdolgoztatták a comb és farizmokat, az ugrások révén jót tesznek a szívnek és az érrendszernek is.

A rögtönzött otthoni edzés végén ne felejts el nyújtani!

Meghalt Avicii: így búcsúzott tőle a zenei világ a közösségi oldalakon

Két évvel visszavonulása után elhunyt a világhírű dj.

Napi horoszkóp április 21.: a Kosoknak komoly terveik vannak, a Rákok zsúfolt napra számíthatnak

Hétvégén is érdemes elolvasnod a napi horoszkópod, mert izgalmas dolgokat rejtenek az egyes csillagjegyek!

Rekord számú nevezéssel újra Hard Dog Race Base futam Magyarországon

A Hard Dog Race rövid idő alatt Európa legnagyobb kutyás sportrendezvényévé nőtte ki magát. A sikeres lengyelországi futam után ismét Piliscsévre érkezik a kutyás társadalom legizgalmasabb versenye, A kutyás akadálypályás futóverseny. A nevezések száma már meghaladta az 1000 főt és lassan eléri a nevezési plafont, ami az eddigi versenyek történetében páratlan rekord.

3 ütős gyalogló edzésterv azoknak, akik utálnak futni

Most mindenki azon pörög, hogy nyárra elérje a bikinialakot, de mi van akkor, ha konditerembe nem szeretsz járni, és a futás is kikészít?

Dakota Johnssonnak terápiára kell járnia új filmje miatt

A szürke ötven árnyalata nem viselte meg ennyire.

Le a nejlonzacskóval és társaival! Piknikezz környezettudatosan a Föld napján (és persze egész évben)

Ha nincs még programod a hétvégére, ajánlunk neked egyet! Föld napja alkalmából, vagy csak mert szuper idő lesz és tök jó, hogy végre időt tölthetünk a szabadban anélkül, hogy megfagynánk, piknikezz! Hogy hova menjetek, mit vigyetek magatokkal és mit egyetek mindeközben, mi már kitaláltuk. Neked csupán annyi dolgod lesz, hogy meghívd a barátaidat erre a szuper programra.

Igen, még kövér vagyok, de mozgok. Ne ítélkezz, támogass!

Néhány hete beszámoltam nektek arról, hogy mennyi mindent nem eszem, és arról is, hogyan tért vissza a sport az életembe. A mozgással azonban mást is észrevettem, amit nagyon nehéz ignorálni, az „ítélkező tökéletességek” megvetését.

6 sokkoló titok a hotelszobákról, amit eddig még csak nem is sejtettél

Az alábbiakat talán nem sejtetted eddig, de azért jó, ha tudsz róluk!

Fizess elő féláron!

Csak 2970 Ft

A kereséshez kezdj el gépelni!