Új szinkront kapott Magyarország legyűlöltebb reklámja

tb

De miééért???

"Azt kívánom annak, aki ezt csinálta, hogy egész nap ezt hallgassa"

- Néző Pisti

Egy emberként tudunk gyűlölni egy kisfiút, pedig csak a legtökéletesebb marketingfogás áldozatai vagyunk. Egy reklámnak akkor van értelme, ha mindenkinek megtapad az agyában. A buta dallamok mellett a Fluimucil reklámjához hasonló idegesítő kisgyerekes alkotások a legjobbak. Mindenki erről beszél, mémek születnek róla stb stb... Tökéletes.

Ezzel a reklámmal viszont nagyon messzire mentek az alkotók. Ilyen idegesítő alkotás még tényleg nem volt a magyar marketing történelmében. De megkegyelmeztek nekünk, és kicserélték a szinkront, így a kis Ábel lehet, hogy megéri a felnőtkort, ha kigyógyul a köhögésből.

Hogy ne legyen ennyire egyszerű a történet, az internet jól felkáborodott a történteken és azonnal követelik vissz a régi szinkront. Ez azt bizonyítja, hogy igenis szeretjük gyűlölni a dolgokat. Ki tudja, lehet, hogy ez is egy jó módja annak, hogy oldjuk a stresszt.