ILLATOK A VILÁG LEGSZÍNESEBB LUXUSMÁRKÁJÁTÓL

Promóció

A MISSONI olasz luxusmárkát 1953-ban alapította Ottavio „Tai” Missoni és Rosita Jelmini. A különleges, geometrikus mintás ruháiról ismert divatházat a világ egyik legkreatívabb divatshow-ja tette ismertté, ahol felfújható bútorokon úszkáló modellekkel népszerűsítették az aktuális kollekciót. A lányok által melltartó nélkül viselt színes, kötött, fényes topok a 60-as években még igazi kuriózumnak számítottak.

Azóta sokat változott a világ, de a MISSONI továbbra is az egyik legkedveltebb és legismertebb olasz divatház, amely világsikerei ellenére megőrizte családias, barátságos jellegét.

Rosita Jelmini lányával, Angela Missoni Kreatív Igazgatóval és unokájával, Margherita Missoni modellel

A divatház pozitív, fiatalos, csábító, életigenlő kisugárzását már nem csak ruháikkal és lakberendezési termékeikkel, hanem érzéki illataikkal is magadévá teheted!
A Missoni Eau de Parfum és Eau de Toilette illatok olyan magabiztos, dögös Hölgyeknek szólnak, akik merik vállalni a nőiességüket és nem félnek felrúgni az íratlan szabályokat. A parfümök arca a gyönyörű Elisa Sednaoui modell és színésznő, akit modern, vagány kisugárzása és elbűvölő szépsége tesz hiteles nagykövetté.

A MISSONI Eau de Parfum citrusos árnyalatát három olasz citromfajtának, a Lemonnak, a Cédrátnak és Bergamot-nak köszönheti, amelyet a Cukrozott Alma, a Körte és a Jázmin aromája varázsol egy édeskésen könnyed kompozícióvá. Az Eau de Toilette illat megtartja a parfüm édes, csábító jellegét, de a Csipkebogyó, a Nashi körte és a Vérnarancs aromái nyárias, napos frissességgel pezsdítik fel az érzékeidet!

Az illatok feltűnően színes üvegei utánozhatatlan geometrikus mintákban játszanak, így még a legborúsabb, legálmosabb reggelen is jókedvre derítenek!

Lépj be Velünk a MISSONI kulisszái mögé és ismerkedj meg a Paolo Sorrentino, Oscar-díjas filmrendező által készített reklámfilmek titkaival: