Megnéztük Sarah Jessica Parker új sorozatának első részét
A Válás szinte semmiben sem hasonlít a Szex és New Yorkra. Sorozatepizód-kritika következik.
Vigyázat, ez a cikk spoilereket tartalmaz.
Frances (Sarah Jessica Parker) a fürdőszobatükör előtt áll és a ráncait nézegeti. Bekopog a férje, Robert (a Kerülőutak című filmből is ismert Thomas Haden Church játssza, ezúttal „50-es évek” bajusszal) és követeli a nemek közötti egyenlőséget a fürdőszobahasználat terén, arra hivatkozva, hogy ma reggel is kénytelen volt egy kávésdobozba... ööö... kakilni.
A Válás (Divorce) nyitójelenete kellőképpen megadja a hangnemet. Az első két percből már tudjuk, hogy
– egy vígjátéksorozatot látunk, legalábbis abban az értelemben, hogy nem fogják egymást kibelezni és elevenen megnyúzni, mint a Trónok harcában, sem pedig a tárgyalóteremben szembesíteni minket egy-egy Óriási Erkölcsi Dilemmával, mint A férjem védelmében című tévésorozatban.
– de vígjáték ide vagy oda, a cucc a legkevésbé sem olyan habkönnyű, mint a Szex és New York volt.