A legsikeresebb magyar márka alapítója elárulta kulisszatitkait

Joy.hu

Sándor Szandra tíz év alatt megcsinálta azt, ami sokáig lehetetlennek tűnt Magyarországon. A legsikeresebb magyar márka, a Nanushka alapítójával beszélgettünk.

Emlékszel még arra, mi volt a célod tíz évvel ezelőtt, a márka megalapításakor?

Már akkoriban is egy nemzetközi márka létrehozásában gondolkodtam. Londonban, ahol a divattervezést tanultam, sok kedvenc boltom és áruházam volt. Azt tűztem ki célul, hogy idővel bekerüljenek ezekre a helyekre a ruháim és úgy egyáltalán: minél több helyre eljuthassanak a világban.

Remekül haladsz: a weboldalad szerint már 25 országban megtalálható a márka. Ilyen sikerekkel a hátad mögött mi a célod jelenleg?

Hazai viszonylatban valóban meglehetősen nagyok vagyunk már, de még van hova fejlődni. A korábbi célok közül persze sok teljesült, például rengeteg londoni üzletben megtalálható a Nanushka, sőt olyan neves luxusáruházak, mint a Liberty is érdeklődnek irántunk. Ugyanakkor bizonyos értelemben jelenleg is ugyanaz a célom, mint korábban: minden olyan városba vagy országba szeretnénk eljutni, ahol igény van ránk, és ne legyen ennek szállítási, logisztikai vagy egyéb más akadálya.

Az interjú folytatását IDE KATTINTVA találod.