5 telefonos trükk, ami segíthet megtartani a munka-magánélet egyensúlyt

Getty Images/Westend61
Bíborka

Főleg akkor kellhet a segítség, ha otthonról dolgozol.

Az irodai munkát végzők egy része ma már teljes mértékben vagy részben home office-ban dolgozik, ahol könnyen elmosódnak a határok a munka és a magánélet között. Csak még egy e-mail, csak egy gyors feladat kipipálása a to-do listán és 8 óra helyett észrevétlenül 9-10 órát dolgoztál. Hogy ez ne fordulhasson elő, bevethetsz néhány egyszerű, de annál hatásosabb trükköt, ami segíteni fog abban, hogy otthon is tartani tudd a pontos időbeosztást:

1. Törlés, törlés, törlés...

A telefonos alkalmazásokban az a jó, hogy nemcsak bármikor letölthetőek, de akármikor le is törölhetőek. Eszedbe jutott valaha, hogy péntek este letöröld azokat a kommunikációra alkalmas csatornákat a telódról, amiken keresztül csak munkaügyeket intézel? Ilyen mondjuk a munkahelyi e-mail fiók, amire gyakran még hétvégente is érkeznek új üzenetek. Hogy a szabadidődet egy percig se árnyékolja be, hogy megint a melón töröd a fejed, töröld az e-mailt a telefonodról péntekenként és csak hétfő reggel töltsd le újra. Mindössze egy-egy percbe telik, hát nem megéri?

Olvasd el ezt is!
Fizetésemelést szeretnél? Szakértők szerint az alábbi módon érdemes kérni, hogy meg is kapd

Folytatásért kattints a galériára!

Nézd meg a galériánkat - 4 kép
+4 tipp, amivel megőrizheted a munka-magánélet egyensúlyt