5 dolog, amit soha ne írj bele egy munkahelyi e-mailbe

Instyle Szerkesztőség

Egy nő elveszik az üzleti világban. Mondják, nyilván férfiak, de valljuk be, a mai napig nem sikerült leküzdenünk azokat a berögzült képzeteket, hogy érzelmeinket félretéve, mi is megálljuk a helyünket az irodai cápák között. Milyen hibákat rejthet például egy egyszerű e-mail?

Számos tanulmány született már azzal kapcsoltban, hogy egy nő miért veszti el az üzleti szájkaratét, ha olyan dolgokról esik szó, mint bérezés vagy szabadság, és hogyan tárgyalnak hidegvérrel és szívvel a férfiak. A ”női tárgyalás” sokak szemében egy külön nyelv, ami merőben más attól, ahogy férfi kollégáink egyezkednek ugyanazokban a kérdésekben. Kedves, szerény, és kissé bizonytalan – úgy kérjük a főnökünktől a szabadságot, mint aputól a pénteki kimenőt még 16 évesen. Persze vannak ellenpéldák is, akikre egyből rányomják a feminista bélyeget, mintha nem koptatták volna már el annyira ezt a szót, hogy elvesztette valódi jelentését.

Kattints ide a cikk folytatásáért - és tudd meg, mi az az 5 dolog, amit többet soha ne írj a kollégáidnak!