Gyönyörű Down szindrómás kislány az iskolakezdés kampány sztárja
4 éves Down-szindrómás kislány kapott szerepet egy cipőmárka 2015 őszi-téli iskolakezdési kampányában.
Fogyatékossággal élő kisgyermekek integrációjáért, és beilleszkedésének elősegítéséért kampányol a Livie&Luca lábbeliket gyártó cég.
A Down-szindrómával küzdő 4 éves Cora Scolumot több társával együtt válogatták be a cipőgyártó cég Changing the Face of Beauty(Megváltoztatjuk a szépség arcát) alapítvánnyal közös kampányába, ami az #iamgoingbacktoschool hashtag segítségével próbálja felhívni a figyelmet arra a tényre, hogy az államokban az iskolát kezdő gyerekeknek közel 13%-a valamilyen fogyatékossággal él.
A Changing the Face of Beauty nonprofit szervezet évek óta küzd a fogyatékossággal, és különböző betegségekkel élők arányos reprezentációjáért a médiában és a reklámokban.
- nyilatkozta Kerri Scolum, Cora édesanyja.
- hangzott el a Livie&Luca márkamenedzsere szájából.
Sokan mások is csatlakoztak a kampányhoz Instagramon.
Lucas is going back to school #imgoingbacktoschooltoo
@lizette555 által közzétett fénykép, 2015. Júl 22., 14:27 PDT
Jennifer Varanini Sanchez (@jvaraninisanchez) által közzétett fénykép, 2015. Aug 13., 15:19 PDT
#imGoingBackToSchoolToo #firstDayOfSchool 2015
Diane Grover (@diane_grover) által közzétett fénykép, 2015. Aug 13., 13:33 PDT