Ez történt, miután a fehérnemű márka leállt a képek feljavításával

Aerie
Alberti Petra Bianka

A pozitív visszajelzéseken kívül pedig még üzleti hasznot is hozott nekik ez a húzás...

Az American Eagle márka fehérnemű részlege, az Aerie egy évvel ezelőtt indította #AerieReal nevű kampányát, elhatározták, hogy nem nyúlnak photoshoppal a modelljeikhez.

Tetoválások, anyajegyek, strya, narancsbőr...a kampány modelljei igazi nők, egy az egyben úgy néznek ki, mint a valóságban, nem javítottak semmit a képeken.

A kampány nagyon sikeresnek bizonyult, a cég mellett pedig kiállt az Amerikai Nemzeti Táplálkozási Zavarok Szövetsége is.

Ami a legmeglepőbb, hogy a cég elmondása szerint a kampány egy évvel ezelőtti bejelentése óta 9%-kal nőtt az eladásuk. Tessék, íme a példa, a jó ügy mellé állni még kifizetődő is lehet!

"Az Aerie elkötelezett abban, hogy megváltoztassa a szupermodellekről berögzült téves tökéletesség-képet, ezzel a kampánnyal pedig változást szeretnének elérni a divatvilágban." - nyilatkozta Jennifer Foyle, a márka termékmenedzsere.

Nézd meg az inspiráló kampányképeket!

Nézd meg a galériánkat - 4 kép
Ez történt, miután a fehérnemű márka leállt a képek felj