5 divatmárka, amiért megőrülnek az Instagram felhasználók

Instyle Szerkesztőség

Manapság már mindenről a közösségi média felületein alkotunk véleményt, előbb olvassuk el a kommenteket mint, hogy kikérnénk a barátaink véleményét egy-egy termékkel kapcsolatban. Éppen ezért mindenki szeretne a legnépszerűbb lenni, a legtöbb követővel és lájkolóval büszkélkedni.

A digitális marketinggel foglalkozó Stylophane nevű cég elkészített egy rangsort, ami bemutatja, hogy a májusban szerzett új követők alapján, jelenleg mely divatmárkák fejlődnek a legdinamikusabban. Az eredmény igen meglepő, hiszen amíg az első helyen álló Nike az elmúlt hónapban csak öt fotót közölt az Instagram fiókján, addig a Dior 78 képet osztott meg.

Nike- 1.4 millió új követő

A májusi hónapban a Nike szerezte meg a legtöbb új követőt Instagramon a divatmárkák közül, nyilván köszönhető ez a folyton megújuló és erőteljes marketingjének illetve annak, hogy olyan hírességek tartoznak a rajongóik közé, mint a fenti képen látható Serena Williams.

A cikk folytatását ide kattintva olvashatod.