Gratulálunk! Újabb magyar siker!

JOY Magazin

Magyar csapat képviselheti a régió országait a nemzetközi marketing versenyen.

A L’Oréal Brandstorm esettanulmány verseny a fiataloknak évről évre egyedülálló lehetőséget kínál, hiszen a L’Oréal Csoport vezető márkáinak marketingstratégiájában mélyedhetnek el a diákok. Az idei feladat a Lancôme Travel Retail stratégiájának megújítása volt. A résztvevőknek a vezető világmárka marketingmenedzserének bőrébe kellett bújniuk, elemezniük kellett a jelenlegi trendeket és eredményeket, valamint újragondolni a retail dizájnt, animációkat és az oktatást, annak érdekében, hogy innovatív szolgáltatásokat kínáljanak, valamint még több vásárlót vonzzanak be az utazások során.

A 82 résztvevőnek három fős csapatokban kellett kidolgoznia a stratégiát, melyet bemutattak a L’Oréal Magyarország zsűrije előtt. Az első és a második helyezett csapat a Pozsonyban rendezett regionális döntőben cseh és szlovák diákokkal versenyzett. Győztesként a Budapesti Corvinus Egyetem hallgatói kerültek ki, így ők képviselhetik a régiót és Magyarországot a párizsi nemzetközi versenyen június 18-án.

A L’Oréal Brandstorm versenyen bevezetése óta, az elmúlt 23 év alatt 46 ország több mint 80 000 diákja vett részt. A verseny lehetővé teszi a diákok számára, hogy elméleti tudásukat a gyakorlatban is kipróbálhassák és célja, hogy a diákok kreativitását, elemzőkészségét, valamint a L’Oréalról kialakított képét javítsa. A verseny egyben HR-eszköz is, hiszen lehetővé teszi, hogy felfedezzék a tehetséges fiatalokat. A vállalat nemzetközi szinten évente 150-200 diákot vesz fel a Brandstormnak köszönhetően.

A L’Oréal mindig nagy figyelmet fordított a tehetségek felkutatására, majd karrierútjuk biztosítására. A fiatalok számára ezért is nagyon vonzó munkahely a L’Oréal.