Ha választhatnál, te melyik hírességet csókolnád meg?

P.B.A.

Alföldi Róbert, Majka, Radics Gigi, Tóth Gabi, Jakabos Zsuzsa és Fluor Tomi a Coca-Cola „Kiss Happiness” magyarországi kampányában szerepeltek, őket is megcsókolta az ikonikus Coca-Cola üveg.

A Coca-Cola híres palackja 2015-ben ünnepli a 100. születésnapját és most Magyarország ikonjai is vele ünnepelnek. A „Kiss Happiness” kampány hazai hírességek részvételével folytatódik tovább, akiket Marilyn Monroe-hoz és Elivis Presley-hez hasonlóan megcsókol a Coca-Cola legendás kontúrpalackja.

8 érdekesség a Coca-Cola jellegzetes üvegéről

A Coca-Cola ikonikus üvegpalackja nem pusztán egy csomagolás, hanem lényegében a Coca-Cola élvezetének tökéletes módja, egy palack, amely az elmúlt 100 esztendőben rendkívül személyes kapcsolatot épített ki fogyasztóival. A csókot.

A Coca-Cola ezt a különleges kapcsolatot a popkultúra olyan ikonjaival ünnepli reklámjaiban, mint például Marilyn Monroe és Elvis Presley, amint éppen „megcsókolja őket” a Coca-Cola kontúrpalack.

Magyarországon hazai hírességek és zenei ikonok mutatják meg ezt a csókot a „Kiss Happiness” elnevezésű kampányban. Alföldi Róbert, Majka, Radics Gigi, Tóth Gabi, Jakabos Zsuzsa és Fluor Tomi lesznek a kampány arcai, akiket májustól óriásplakátokon és magazinok lapjain láthatunk majd abban a nagyon különleges pillanatban, amikor megcsókolja őket a legendás Coca-Cola palack. A fotókat Éder Krisztián készítette.

Hazai kedvenceink elárulták, mit jelent számukra ikonnak lenni:

Alföldi Róbert: Csak az válhat ikonná, aki önazonos, hiteles, mindig ugyanazt a minőséget, mélységet nyújtja közönségének.
Fluor Tomi: A sikerhez három dolog kell: tehetség, kitartás és szerencse. De egyébként leginkább a munkában hiszek, ha sokat belefektet az ember, akkor az visszajön, és ha szívből csinálja és őszintén, akkor azt észreveszik az emberek.
Jakabos Zsuzsa: Sokat és alázattal kell dolgozni a sikerért. Nekem most a legfőbb hajtóerő a riói olimpia, de ahhoz, hogy mindennap kétszer beugorjak a vízbe naponta más-más motivációt kell találnom, hogy elérjem a fő célomat.
Majka: Nagy Amerika-rajongóként a világmárkához tartozni jó dolog, mert egy ilyen együttműködés már önmagában megtiszteltetés és azt is jelenti, hogy tudsz valamit vagy jelentesz valamit az embereknek.
Radics Gigi: Az válik ikonná, aki megőrzi belső értékeit és önmagát tudja adni.
Tóth Gabi: Nemcsak egy valami felé kell haladnunk, hanem minden apró dolgot fel kell szedni és értékelni kell az életünkben.

Így készültek a kampányfotók: