Legyél szuperhatékony a munkahelyeden!
A szervezettség figyelmet igényel, de megéri a befektetést, mert később nem emészti fel az energiáidat ezer más dolog, és teljes gőzzel a munkára koncentrálhatsz. Miután már megmutattuk, hogyan tedd rendbe a gardróbodat, most 7 tippünkkel abban segítünk, hogyan lehetsz szuper hatékony a munkahelyeden.
1. TEGYÉL RENDET AZ ASZTALON!
Sok időt és ősz hajszálat spórolsz azzal, ha nem hagyod a káoszt eluralkodni. Ez persze nem csak a munkahelyre igaz, hanem az otthodra is. Nem vicc: a lakásban uralkodó állapotok tükrözik azt, hogy mennyire tartod kézben a dolgokat az élet egyéb területein. Ha a szobában szanaszét hevernek a ruhák, könyvek, parfümök, cukorkás zacskók… egyszóval túl sok dolog van elöl, akkor kicsúszott a kezedből az irányítás.
2. TARTSD MEG A RENDET!
Becsüld meg azt az időt, amit a rendrakásra fordítottál, és ne rontsd el újabb kacathalmazokkal. Az előzőekben az is segít, ha használat után mindent azonnal visszateszel a helyére, megelőzve a végeláthatatlan rendetlenség kialakulását.