Fogadalmak a fellegekben

Joy.hu

A Bayer Hungária idén indította el a „Kezedben a döntés” című kampányát.

Szakítok azzal, hogy folyton aggodalmaskodom, hogy túl sokat stresszelek, hogy nem fordítok elég energiát a sportra, hogy össze-vissza eszem, hogy lusta vagyok –rengeteg hasonló fogadalom szállt fel a napsütéses égre, Valentin napon, Budapest szívében.

Ezek a színes léggömbök szimbolizálták annak a több mint száz fiatal nőnek a döntését, akik együtt töltötték ezt a délelőttöt a megújulás jegyében, a „Kezedben a döntés!” kampány nyitóeseményén, és akik valóban szeretnének változtatni az életükön.

Február 14-én rengeteg fiatal nő gyűlt össze a fővárosi Akvárium klubban, hogy egy stresszoldó jógaórával, egy könnyed fitnesszel és sok-sok szakértői tanáccsal felvértezve döntsön arról, hogy min szeretne változtatni az életében. A „Kezedben a döntés” kampány korábbi kutatásából kiderült, hogy tíz, 35 év alatti nőből négy mindenképpen szeretne egészségesebben élni, ezt támasztotta alá az is, hogy a rendezvény résztvevői közül szinte minden második valamilyen „egészségtelen” szokásával szakított a helyszínen (káros szenvedély, kevés sport, túlevés stb.) A jó közérzethez azonban nem elég fittnek lennünk, hiszen nagyon fontos az is például, hogy megfelelően kezeljük a stresszt. Minden harmadik 18-35 év közötti hölgy egyébként szeretne erre tudatosan is figyelni. Nem kérdéses, hogy ezért volt olyan nagy sikere a rendezvény jóga- és aerobicórájának is, amelyek a mindennapi életünkben is a feszültségoldás eszközei lehetnek. S bár a korábbi kutatásban csupán minden tizedik fiatal nő válaszolta azt, hogy szeretné megújítani a szerelmi életét, a Valentin napi rendezvényen szinte mindenki beszélgetett a szerelemről, de szóba került a szex és a fogamzásgátlás csakúgy, mint egyéb lelki párkapcsolati témák.

A „Kezedben a döntés” kampány szakértői – Telkes Orsi jógaoktató, Katus Attila tréner, Hevesi Kriszta szexuálpszichológus és Győri Ildikó karriertanácsadó – is egyöntetűen azt állítják, hogyha rendben vagyunk önmagunkkal, kívül és belül egyaránt, ha odafigyelünk a helyes életmódra és életvitelre, akkor előbb-utóbb új erőre kap a karrierünk, megújul a magánéletünk és boldogabbá válhatunk. De ehhez az kell, hogy merjünk változtatni, merjünk dönteni, ha egy új lehetőség érkezik az életünkbe.

A Bayer Hungária idén indította el a „Kezedben a döntés” című kampányát, amelynek célja az, hogy felhívja a figyelmet arra, hogy ne féljünk a változástól, hiszen ezzel teljesebbé válhat az életük. A kampány nyitányaként egy kutatás zajlott azzal kapcsolatban, hogy a magyarok életük melyterületein szeretnének változtatni. Második lépésként február 14-én szervezték meg a „Szakíts és lépj tovább!” elnevezésű rendezvényt, ahol a főszerep a mozgásé volt, ugyanakkor bárki találkozhatott és beszélgethetett személyesen is a kampány szakértőivel, akik konkrét tanácsokkal segítették az érdeklődők megújulását. A kommunikáció az idei évben tovább folytatódik az önmegvalósítás és a tudatosság jegyében.

L.HU.PH.WH.23.02.2015.0338