Shakira a belülről fakadó mosolyok arca

K. R.

Néhány perce érkezett a hír, miszerint a mai nappal megkezdődött Shakira és a Danone Csoport nemzetközi együttműködése.

Shakira a Danone Activia joghurtmárka „Belülről fakadó mosolyok” című kampányában fog szerepelni és a nemzetközi reklámok a táncra és a belülről fakadó mosolyokra is helyezik majd a hangsúlyt.

Az új reklámfilmben, amelyet Barcelonában forgattak és március 16-tól lesz látható, Shakira egy képzeletbeli erdőben van, ahol arany csillámörvény cikázik körülötte, miközben táncol, kifejezvén, hogy mennyire jól érzi magát belülről is.

"Hiszem, hogy belső egészségünk megóvása a kulcsa annak, hogy igazán jól érezzük magunkat a bőrünkben. A tánccal ki lehet fejezni azt az összhangot, amikor kívül és belül egyaránt jól érezzük magunkat." - nyilatkozta az énekesnő, akinek az új dala, a "Dare (La La La)" lesz a reklámfilm zenéje is. (A dal egyébként az énekesnő március 25-én megjelenő „Shakira” című albumon lesz majd megtalálható.)

Mit szólsz a márka választásához?

Még több sztárhírért kattints IDE!