P&G termékek vásárlásával a jövő olimpiai bajnokaiért

Joy.hu

A Procter & Gamble kezdeményezése révén országosan 5 hazai jégkorong-utánpótlás csapat részesül összesen 8 millió forintos támogatásban, melyet új sportszerek vásárlására és sportolási lehetőségeik fejlesztésre fordítanak a klubok.

A Procter & Gamble, a TESCO Magyarország és a Magyar Olimpiai Bizottság közös kezdeményezése révén országosan 5 hazai jégkorong-utánpótlás csapat részesül összesen 8 millió forintos támogatásban, melyet új sportszerek vásárlására és sportolási lehetőségeik fejlesztésre fordítanak a klubok.

Ünnepélyes díjátadón vehette át a mai napon a Magyar Olimpiai Bizottság szakmai javaslata alapján kiválasztott 5 hazai jégkorong-utánpótlás csapat a 8 millió forintos támogatásról szóló szimbolikus csekket a Procter & Gamble, a TESCO Magyarország és a MOB vezetőitől, valamint a kampány sport nagykövetétől, Szuper Leventétől. A sajtótájékoztatót követően a támogatott klubok - a Kiskörös HC, a Veszprémi Jéglovagok, a Jászberényi Fókák, az Egri Vitézek és a budapesti KSI – ifjú tehetségei a jégen is összemérték tudásukat a P&G Mini Kupa keretében.

Az eseményen részt vett a 2014. évi Szocsi Téli Olimpiai Játékokról hazaérkezett Szabó Milán Gábor sífutó, a P&G Köszi Anyu! kampányának ide sport nagykövete és édesanyja, Szabó Marianna is, aki a P&G jóvoltából a helyszínen szurkolhatott férjével és második fiával együtt Milánnak, élete egyik legfontosabb pillanatában. A sportolót a sajtótájékoztatón a P&G egy egyedi készítésű magyar zászlóval lepte meg, melyre a Játékok ideje alatt a vállalat közösségi oldalán Milánnak írt szurkolói jókívánságok kerültek fel.

A P&G Mini Kupa zárásaként, Szabó Milán Szuper Leventével együtt minden kis játékost aranyéremmel jutalmazott, és kitartásra biztatta őket, hogy egy napon majd ők is élsportolóként, a jövő olimpikonjaiként mondhassanak köszönetet édesanyjuk támogatásáért és gondoskodásáért.


A Procter & Gamble, az ötkarikás játékok világszintű támogatója, a 2014. évi Szocsi Téli Olimpiai Játékok alkalmából indította el programját, melynek keretében minden vásárló, aki 2014. január 3. és február 28. között a TESCO magyarországi üzleteiben P&G termékeket – többek között Pampers, Ariel, Lenor, Jar, head&shoulders, Oral-B, Gillette, Old Spice márkákat – vásárolt, támogatta a magyar jégkorong utánpótlást, a jövő olimpiai bajnokait. A befolyt összegből a vállalat a kiválasztott 5 hoki utánpótlás csapat sportolási lehetőségeinek fejlesztéséhez és sportprogramjainak bővítéséhez járul hozzá.

A vásárlói támogatói program a P&G 175 éves fennállásának legnagyobb kampánya, a „Köszi Anyu!” program keretében valósult meg, mellyel a vállalat olimpikonok és édesanyjuk különleges történetein keresztül mond köszönetet minden édesanya kitartó támogatásáért, elkötelezettségéért és odaadásáért. A sajtótájékoztatón bemutatták a P&G vásárlói programját népszerűsítő rövidfilmet is, mely a „Köszi Anyu!” kampány idei, nagysikerű filmje, a „Pick Them Back Up! – Hogy soha ne adjuk fel!” mintájára készült.


A vásárlói programmal kapcsolatos további információk: www.pgolimpia.hu

A P&G „Köszi Anyu!” kampányáról további videók: P&G YouTube