Nina titka

Joy.hu

A Nina Ricci-divatházat a névadó Maria "Nina" Ricci és Robert fia Párizsban alapította 1932-ben.

A Nina Ricci márka ma egyet jelent a nőiességgel, eleganciával és romantikával.
“Mindig légy önmagad” ez volt Madame Nina Ricci munkásságának legfőbb alapelve. A 20. századi divat meghatározó személyisége volt Ő, aki a nők szabadságát az abszolút nőiességben határozta meg.
A Nina Ricci Ház mindig tudta, hogy ragadja meg egy kor esszenciáját, és a fiatal nők változó vágyait, igényeit, hogy olyan parfümöt hozzanak létre, amely hűen tükrözi őket.

Most megalkotta az ikonikus Nina illatcsalád legújabb tagját, a Nina L’Eau-t.

Legutóbb mikor láttam még álmodozó lány volt. A lábak már magas sarkakon tipegnek, a test látszólag végtelennek tűnik, vonásai már nem gyermekiek. Mert az álmok a legszebbek. Mert a belső utazás a legígéretesebb.
Nina. És az Ő titka.

Nina hű marad önmagához, de sokkal érzékibb, titokzatosabb és szabadabb. A tündérmesével ellentétben most kecses és határozott. Egy fiatal nő, aki keresi önmagát, tudatosan kacérkodik.
Kitartóan és fáradhatatlanul keresi a titkát.

A Nina L'Eau egy fehér örvény. Egy illat arra a pillanatra, amikor a lányból nő lesz. Természetesen friss, nagyon friss, fagyos nerolival, de magában rejti az almafa virágának finom nőiességét, a gardénia érzékiségét és a fehér pézsma jegyét is…
Egy fiatalos, könnyed, érzéki fuvallat.
A Nina parfümőr mestere, Olivier Cresp által megálmodott friss-gyümölcsös-virágos illat.
A kellemes illat legújabb remekműve, fagyos halvány rózsaszín, alma formájú üvegbe zárva.

Nina-t ebben az Eugenio Recuenco által fotózott kampányban Frida Gustavsson testesíti meg. Mint egy belső utazás vibráló metaforája, az új tündérmese végigvezet egy fagyos, ezüst labirintus zegzugain. Nina-n egy halvány pasztell muszlin couture ruha látható– egy egyedülálló darab a Nina Ricci Háztól.

Mire talál rá Nina az utazása végén?

Fedezd fel Te is és keresd karácsonyi szettjeinket
különleges ajándékokkal a kiemelt parfümériákban!