Drew Barrymore bemutatta saját kozmetikai márkáját

Brunner Ági

A 37 éves sikeres színésznő és friss anyuka a Maesa kozmetikai céggel közösen elindította Flower névre keresztelt kozmetikai márkáját, melynek alapítója és egyik tulajdonosa is ő.


Fotó:Europress

Drew Barrymore már jártas a szépségiparban, hiszen a Lancome szóvivője volt, valamint öt évig a CoverGirl kozmetikai márka arca is, így kézenfekvő volt, hogy előbb vagy utóbb ő is színre lépjen saját márkájával.

70 különféle arcápolási terméket, 44 féle szem, 51 ajak és 16 köröm terméket kínálnak, és a cél, hogy a vásárlók kiváló minőségű termékeket kapjanak, kedvező áron. A termékek egyenlőre a Wal-Mart áruházakban és az áruház online oldalán vásárolhatóak meg, de reméljük, előbb vagy utóbb mi is kipróbálhatjuk.

Még több sztárhírért kattints IDE!