HELL iceCool: Indulj pöccre télen is! - téli meglepetés a HELL-től

Joy.hu

A tél beköszöntével ismét nagy dobással állt elő a HELL ENERGY. Az ország vezető energiaitala - melyet korábbi innovációjáért már az Év Terméke 2012 díjjal is jutalmaztak - ugyanis újabb limitált szériás újdonsággal rukkolt elő. A HELL iceCool, a kiwi és tutti-frutti ízesítéssel debütáló finomság, különleges, téli csomagolásban került a boltok polcaira.

A nemzetközi szinten is egyre sikeresebb, már közel 30 országban elérhető magyar márka legújabb innovációját az ízesített energiaitalok töretlenül növekvő népszerűsége hívta életre. A siker egyértelműen a HELL márkához köthető: 2011-ben, az először ugyancsak limitált szériásra tervezett HELL Red Grape volt az első olyan ízesített energiaital, amely azonnal berobbant a piacra: a HELL csupán ebből az egy termékéből többet értékesített, mint több konkurens márka a teljes választékából!

Ugyanilyen a sikert aratott a 2012 év elején bevezetett – hatalmas, exkluzív partival ünnepelt - Strong termékcsalád új, almás ízű terméke, amit szintén sokak kedvence.

Az üdítőitalok között is exkluzívnak számító ízvilággal és különleges design-nal rendelkező HELL iceCool energiaital már megtalálható a boltok polcain, de csupán a készlet erejéig!

A cikkben közölt piaci adatok forrása: AC Nielsen.