Világmárkák a mellrák ellen

Rinyu Piroska

Sajnos az emlőrák a leggyakrabban előforduló daganat a nők körében, ezért az utóbbi években számos cég vállalt szerepet különböző figyelemfelhívó kampányokkal.

Manapság a legkülönbözőbb szervezetek és vezető kozmetikai cégek hívják fel a figyelmet különböző kampányokkal a betegségre és a megelőzés fontosságára.

Az egyik ilyen kozmetika cég az AVON, amely a küzdelem mellé állt és eddig rengeteg pénzt sikerült összegyűjteni az alapítványuk számára, kutatásra és fejlesztésre. Így már közel 14 millió nőn segíthettek világszerte. Most Te is támogathatod ezt a kezdeményezést, ha megvásárolod a Remény szalagja körömreszelőt. (Ára: 400 Ft)

Az AVON mellett az Estée Lauder is saját programjával kampányol. A 2012-es mottója: Bátorság. Higgyünk egy mellrák nélküli világban. Az idei merész, bátorító üzenet a tájékoztatást, kutatást és a márka 20 éves elkötelezettségét hangsúlyozza. E hónapban a cég több millió ikonikus rózsaszín szalagot oszt szét üzleteikben. Plusz a mellrák kampány keretében értékesített termékek fogyasztói árának 50%-át egy Magyarországon működő mellrák megelőzésével foglalkozó szervezetnek ajánlják fel. (Pink Ribbon Lip Collection, 9800Ft)