Íme az első kép a 2012/13-as őszi-téli Louis Vuitton reklámkampányból

Joy.hu

A Louis Vuitton művészeti igazgatója, Marc Jacobs elmondása szerint a következő, 2012-es őszi-téli kampányukkal azt a kalandot akarták folytatni, ami a divatbemutatón elkezdődött.

- Célunk az volt, hogy filmszerű módon adjuk vissza az utazás csillogását és romantikáját, a találkozásokat, az ablakon kifelé merengéseket... ”- nyilatkozta Marc Jacobs. Ennek jegyében pedig létre is hozták a Párizsi Divathét egyik emlékezetes motívumát, a Louis Vuitton Express belső terét, amit minden különleges és extravagáns részletével együtt építették újjá egy new yorki műteremben. Maga a mozdony gőzerővel halad keletre: július 19-én, a Louis Vuitton Express két kontinenst átszelve éri el a híres Shanghai Bundot.

Ez a Steven Meisel által fotózott sorozat

Az utazók szerepében 10 fiatal modell látható, akiket 4 hordár kísér, ők mutatják be a kollekció elegáns, elnyújtott A-vonalú, ékszergombokkal és dús brokáttal díszített sziluettjeit. Az utazás témájával összhangban, a Louis Vuitton ikonikus Monogram vászon bőröndjei főszerephez jutottak - ezeket a felső tárolóban helyezték el vagy hordárok vitték őket. Emellett a szezon olyan kiemelkedő táskái, mint a Monogram flitteres Sunshine Express, a fekete-fehér Leopard és a látványos ékszercsattal és festett kecskeszőrrel díszített Transsibérien is részesei voltak a kirándulásnak.

A Louis Vuitton 2012-2013-as őszi/téli reklámkampánya 2012 augusztusától látható a magazinokban világszerte, összesen 10 darab egy-, illetve kétoldalas változatban.