Louis Vuitton 2012-es tavaszi-nyári reklámkampány

Joy.hu

Most bemutatjuk a Louis Vuitton 2012-es tavaszi/nyári reklámkampányát!

“Az új reklámkampány tökéletesen tükrözi a 2012-es tavaszi/nyári kollekció hangulatát” - mondja a Louis Vuitton művészeti igazgatója, Marc Jacobs. “A kollekció árnyalatai és az anyagok textúrája -a könnyedség, a csinosság, az angol riselt csipke, a finom organzarétegek - újjászülettek Steven Meisel gyönyörű képein. Minden nagyon puha és bájos, ugyanakkor nagyon merész és grafikus.”

A Louis Vuitton 2012-es tavaszi/nyári reklámkampánya ismét átveszi a divatbemutató narrátorának szerepét, attól a ponttól folytatva, amikor a nő finom lépésekkel leszáll a hófehér körhintáról, és átsétál a közeli fagylaltozó pasztellrózsaszín paradicsomába. Mint az őszi/téli kampány vintage limuzinjai, ez az alapvetően eltérő környezet -gondosan megalkotva egy new yorki stúdióban, egy hatalmas adag tejszínhabbal borított kehellyel- tökéletes helyszín a Louis Vuitton 2012-es tavaszi/nyári kollekciójának csábítóan édes, légies hangulatához.

A feltörekvő és befutott modellek, Daria Strokous és Kati Nescher lettek a szerencsés páros, akik a szezon különleges darabjait viselhették, beleértve az angol csipkével díszített ruhákat, a finom szabású strasszokkal, szegecsekkel és háromdimenziós virágokkal kirakott öltözékeket, a fagylaltszínű kosztümöket fehér csipkegallérral.

A kiegészítők kiemelt helyen szerepelnek a 9 képen, mindenekelőtt a bemutatót nyitó nejlon-voile Lockit táska, a porosnak ható, fehérre festett krokodilbőr Speedy, és a hegyesorrú, pasztellszínű körömcipők fém orral, kecses fűzőkkel vagy egy sor apró gombbal díszítve. “Az egész hangulat nagyon szép, nagyon különleges és nagyon varázslatos” -mondja Marc Jacobs, -“és biztos vagyok benne, hogy éppoly csábítóan és frissen néz ki, mint a közelgő tavasz.”

A Louis Vuitton 2012-es tavaszi/nyári reklámkampánya 2012 februárjától látható a magazinokban világszerte.

Még több divat hírért kattints IDE!