Megérkezett az energiaitalok új generációja a Hell Energy-től

Joy.hu

A piacvezető márka új, egészségesebb összetevőkre vált

Piacvezetőhöz méltóan innovatív ötlettel rukkolt elő idén ősszel a Hell Energy Magyarország Kft., amikor bemutatta közönségének a Hell New Generation-t – az energiaitalt, amely mellőzi a hozzáadott koffeint, egészségesebb összetevőinek köszönhetően azonban ugyanolyan pokoli energiát biztosít. A Dél-Amerikában őshonos mate tea és a csokoládéban is fellelhető teobromin kombinálásával forradalmit alkotott a Hell Energy, bízva abban, hogy új termékével megteremti az energiaitalok egészségesebb, új generációját. Azt, hogy az új receptúrával készülő Hell hatása szinte teljesen megegyező a koffein hozzáadásával készült eddigi termékével, egyedülálló klinikai alvásteszt bizonyítja.

A Hell New Generation-t hamarosan már az üzletek polcain is megtalálhatod. Kóstolj bele Te is abba a pokoli energiába, amelyet megszoktál és elvársz a Hell márkanévtől, és kattanj rá az energiaitalok új, egészségesebb generációjának első gyöngyszemére!

A Hell Energy Magyarország Kft.
A Hell Energy egy alig több mint két évtizedes múltra visszatekintő piaci szektor, az energiaital-gyártás szemtelenül fiatal és sikeres szereplője. A márka és a termék 2006-ban született meg hazánkban, de gyorsan túlnőtt az ország határain: sikeres exportstratégiájának köszönhetően ma már a világ 28 országában kortyolhatunk a különböző kiszerelésű Hell energiaitalokból. A Hell fogyasztók népes tábora mellett nívós rendezvények és díjak bizonyítják, hogy a Hell kiérdemelte vezető pozícióját a magyar piacon. A termék pár éve nagy sikerrel vett részt a párizsi SIAL, a kölni ANUGA és a moszkvai WORLD FOOD kiállításokon, a moszkvai rendezvényen ráadásul elnyerte a „Legjobb új piacra lépő termék” és a „Legjobb energiaital” díjat is.

Pokoli energiával feltöltve
A Hell Energy Magyarország Kft. vállalati magatartásának egyik fontos pillére a társadalmi felelősségvállaláson túl az autó-motor sport aktív támogatása is. A Hell palackban rejlő pokoli energia hajtja azokat a kimagasló teljesítményt produkáló magyar sportolókat, akik a Hell Racing Team tagjaként bizonyítanak napról-napra – akár egy drift autó volánjánál vagy egy quad nyergében ülve, akár egy rollerrel a levegőben szaltózva.

A magyarok kedvence
A 100 százalékban magyar tulajdonú Hell Energy márka mindössze öt éves múltra tekint vissza, 2009-re a Hell mégis Magyarország legnépszerűbb energiaital márkája lett. A villámgyorsan sikeressé vált cég június elején nyitotta meg Szikszón 7000 négyzetméteres, egyedülálló technológiával felszerelt palackozóüzemét és 5000 négyzetméteres logisztikai központja is hamarosan felépül. Páratlan teljesítményű töltősora óránként közel 50000 Hell energiaital palackozására képes. Egyedülálló kapacitásának köszönhetően a Miskolc közelében lévő létesítmény a magyaron kívül számos külföldi piacra termel, így többek között már az angol, a szlovák, a spanyol, a görög, a román, az izraeli és a cseh fogyasztók számára is elérhető. A megszokott ízeken felül a cég ráadásul egy új, limitált szériás termékkel is előrukkolt idén nyáron: a party királynők és királyok körében népszerű koktélalap, a zamatos vörös szőlő és tutti-frutti ízű Hell Energy Red Grape nyár óta kapható az üzletekben, és pezsdítő ízével garantáltan felüdíti az éjszakák tomboló partyközönségének kitikkadt szervezetét. Szerezd meg és pattintsd fel a nyár különlegességét, amely hamarosan hagyományos elődjéhez hasonlóan, már az új, egészségesebb összetevőkkel kerül a polcokra. Hozd ki magadból, az éjszakákból, a nyár még mindig kitartó utolsó napjaiból és a közeledő őszből a maximumot a Hell új generációs italaival!