Heidi Klum lett az Astor új reklámarca

Joy.hu

A németek hosszú lábú büszkesége, csak így emlegetik a szőke szépséget, Heidi Klumot. A Coty cég nemzetközi márkája, az Astor a közel múltban szerződtette le a topmodellt. Immáron ő a vállalat új arca és művészeti tanácsadója.

Heidi igen sokoldalú személyiség, ezért nemcsak egyszerűen egy reklámarc lesz, hanem az Astor divatdiktátora. Segít a szakembereknek a sminkkollekciók új generációjának dizájnos megalkotásában, a művészeti vezetésben, ő kommunikál majd a fogyasztókkal és a sajtóval egyaránt.

És hogy miért pont Heidi Klum? Renato Semerari, a Coty Beauty elnöke így nyilatkozott róla: „Elegáns, magabiztos és sikeres nőként, feleségként és anyaként Heidi tökéletesen képviseli az Astor új szlogenjét: Éld meg a szépséget!”

A szupermodell az elmúlt években műsorvezetőként, producerként, színésznőként, divattervezőként és üzletasszonyként is megmutatta tehetségét.

Stephen Mormoris, a Coty Beauty marketing alelnöke azt is hozzá tette, Heidinél nem is választhattak volna megfelelőbb embert, mert ragyogóan szép, nőies, mégis két lábbal áll a földön és megközelíthető. Pont emiatt inspiráló minden korosztálynak az ő személyisége.

Természetesen a topmodell maga is nagyon örült a felkérésnek. „A márkának hosszú és erős öröksége van, még most is egyedülálló termékeket készít, fantasztikus színekkel és textúrával. Alig várom, hogy a szépségiparban és a divatvilágban megszerzett tapasztalataimat átadhassam.” - tette hozzá Heidi.