Fitt
Gratulálunk! Újabb magyar siker!
4 csillagjegy, aki még májusban találkozik élete szerelmével: romantikus csodák várhatóak!
A május nemcsak aranyesőt, pénz és jókedvet hoz magával, hanem vad, szenvedélyes energiákat is…
Napi horoszkóp május 16.: a Bikáknak érdemes megvédeniük az érdekeiket, a Rákok a tökéletességre törekszenek
Ma sem érdemes megfeledkezned a horoszkópodról, hisz a a hét második felében is izgalmak várnak!
Máris itt a nyár egyik legnagyobb trendje: a stílusos nők lecserélték a farmert erre a nadrágra
Bizony, ez még a farmer nadrágnál is nagyobbat fog szólni.
5 rejtett jel, hogy valaki nárcisztikus: ha ezeket tapasztalod, menekülj!
Nem mindig olyan könnyű felismerni egy nárcisztikus férfit, főleg akkor nem, ha te végtelenül empatikus, gondoskodó személyiség vagy! Most segítünk!
A L’Oréal Brandstorm esettanulmány verseny a fiataloknak évről évre egyedülálló lehetőséget kínál, hiszen a L’Oréal Csoport vezető márkáinak marketingstratégiájában mélyedhetnek el a diákok. Az idei feladat a Lancôme Travel Retail stratégiájának megújítása volt. A résztvevőknek a vezető világmárka marketingmenedzserének bőrébe kellett bújniuk, elemezniük kellett a jelenlegi trendeket és eredményeket, valamint újragondolni a retail dizájnt, animációkat és az oktatást, annak érdekében, hogy innovatív szolgáltatásokat kínáljanak, valamint még több vásárlót vonzzanak be az utazások során.
A 82 résztvevőnek három fős csapatokban kellett kidolgoznia a stratégiát, melyet bemutattak a L’Oréal Magyarország zsűrije előtt. Az első és a második helyezett csapat a Pozsonyban rendezett regionális döntőben cseh és szlovák diákokkal versenyzett. Győztesként a Budapesti Corvinus Egyetem hallgatói kerültek ki, így ők képviselhetik a régiót és Magyarországot a párizsi nemzetközi versenyen június 18-án.
A L’Oréal Brandstorm versenyen bevezetése óta, az elmúlt 23 év alatt 46 ország több mint 80 000 diákja vett részt. A verseny lehetővé teszi a diákok számára, hogy elméleti tudásukat a gyakorlatban is kipróbálhassák és célja, hogy a diákok kreativitását, elemzőkészségét, valamint a L’Oréalról kialakított képét javítsa. A verseny egyben HR-eszköz is, hiszen lehetővé teszi, hogy felfedezzék a tehetséges fiatalokat. A vállalat nemzetközi szinten évente 150-200 diákot vesz fel a Brandstormnak köszönhetően.
A L’Oréal mindig nagy figyelmet fordított a tehetségek felkutatására, majd karrierútjuk biztosítására. A fiatalok számára ezért is nagyon vonzó munkahely a L’Oréal.
Hogy tetszett a cikk?
Fitt
Az új legjobb barátnőd, aki motivál a fittebb életmódra
Promóciók
Ints búcsút a striáknak és a pigment- vagy napfény okozta foltoknak!
Promóciók
A New Balance a legendás szürke színét ünnepli, a legnagobb sztárok pedig odáig vannak érte!
Harry herceg egy karkötővel üzent Vilmosnak? Az elemzők szerint szívszorító jelentése van az ékszernek
Bár Harry az elmúlt években többször is nyilvánosan kritizálta a bátyját, a jelek szerint a herceg igazából nagyon hiányolja a testvérét, és ezt nem fél jelezni sem neki.
Napi horoszkóp május 16.: a Bikáknak érdemes megvédeniük az érdekeiket, a Rákok a tökéletességre törekszenek
Ma sem érdemes megfeledkezned a horoszkópodról, hisz a a hét második felében is izgalmak várnak!
5 rejtett jel, hogy valaki nárcisztikus: ha ezeket tapasztalod, menekülj!
Nem mindig olyan könnyű felismerni egy nárcisztikus férfit, főleg akkor nem, ha te végtelenül empatikus, gondoskodó személyiség vagy! Most segítünk!
12 elítélt történelmi alak és a kedvenc filmjeik - mit nézett Hitler, Jeffrey Dahmer, Kim Dzsongil?
Igen meglepő ez a filmes lista! A történelem legelítéltebb alakjainak kedvenceit gyűjtöttük össze, amikért egyébként sok millióan rajonganak!
Leonardo DiCapriónak is vannak kedvenc filmjei, nem is akármilyenek!
Az Oscar-díjas színésznek érdemes lehet adni a szavára.
8 ikonikus női sztár a 90-es évekből, aki mára teljesen felismerhetetlen lett
A 90-es évek minden túlzás nélkül legendás. A divat, a filmek, és persze a sztárvilág fénykora miatt is.